Государственное учреждение образования

"Танежицкая средняя школа"

 От успеха в школе - к успеху в жизни

 

 

статыстыка наведванняў

Яндекс.Метрика

 

 

 


                                   МЕТАДЫ НАВУЧАННЯ

Метады навучання падзяляюцца на тры групы:
1. Метады арганізацыі навукова-пазнавальнай дзейнасці:
        
1.1 Славесныя: расказ, лекцыя, гутарка і г.д.
        
1.2 Наглядныя: дэманстрацыя, ілюстрацыя.
        
1.3 Практычныя практыкаванні: лабараторныя досведы, працоўныя дзеянні.
       
1.4 Праблемна-пошукавыя.
       
1.5 Рэпрадуктыўныя.
       
1.6 Метады самастойнай вучэбнай працы школьнікаў.
2. Метады стымулявання вучэбна-пазнавальнай дзейнасці:
        
2.1 Метады пазнавальнай гульні.
        
2.2 Навучальных дыскусій.
        
2.3 Утварэння сітуацый поспеху ў вучобе.
        
2.4 Прад'яўленне навучальных патрабаванняў.
        
2.5 Метады заахвочвання і іншае.
3. Метады кантролю за эфектыўнасцю вучэбна-пазнавальнай дзейнасці:
        
3.1 Метады вуснага, пісьмовага, лабараторнага кантролю.
        
3.2 Індывідуальнага, франтальнага, тэматычнага кантролю.
        
3.3 паўрочнаму кантролю.

                                   ПРЫНЦЫП НАВУЧАННЯ

1. Прынцып маральнасці навучання на комплекснае рашэнне задач адукацыі, выхавання і развіцця вучняў.
2. Прынцып навуковасці навучання, сувязі яго з практыкай.
3. Прынцып сістэматычнасці і паслядоўнасці ў навучанні.
4. Прынцып даступнасці.
5. Прынцып стымулявання станоўчага адносіны школьнікаў да вучэння, фарміраванне ў іх пазнавальных інтарэсаў, патрэбам да ведаў.
6. Прынцып свядомасці, актыўнасці, самастойнасці вучняў у навучанні пры кіруючай ролі педагога.
7. Прынцып аптымальнага спалучэння славесных, практычных, рэпрадуктыўных і пошукавых, а таксама іншых метадаў і прыёмаў навучання.
8. Прынцып аптымальнага спалучэння ўрочнай, пазаўрочных, а таксама общеклассных, групавых і індывідуальных формаў навучання.
9. Прынцып стварэння аптымальных умоў навучання.
10. Прынцып трываласці і дзейнасці адукацыйных і іншых вынікаў навучання.

Памятка маладому настаўніку пры падрыхтоўцы да ўроку

1. Вызначце вучэбна-выхаваўчыя задачы цэлай тэмы.
2. Прадумайце, якія з іх будуць вырашацца на дадзеным ўроку, што галоўнае ў матэрыяле ўрока.
3. Вывучыце метадычныя дапаможнікі да правядзення ўрока.
4. Сур'ёзна прадумайце метадычныя задачы падручніка і магчымага спалучэння тэмы з задачамі ўрока.
5. Не забудзьцеся, што УВП ў цэлым і яго найважнейшая частка - урок, падпарадкоўваюцца аб'ектыўных законах дыдактыкі і педагагічнай псіхалогіі.
6. Вырашыце, якія ўменні і навыкі будзеце адпрацоўваць на дадзеным уроку.
7. Ці ўсё вамі адпрацавана з паўтарэння для больш глыбокага вывучэння засваення новага матэрыялу.
8. У плане выразна Адлюструйце метады, прыёмы, сродкі навучання, кампазіцыю ўрока - гэта будзе вашым творчасцю.
9. Не забудзьцеся аб міжпрадметных сувязях, аб асноўных ведах, якія з'яўляюцца стрыжневымі ў дадзеным курсе.
10. Хай арыенцірам для вас служыць абавязковы мiнiмум зместу адукацыi па прадмеце. Нормы ацэнкi ведаў, уменняў і навыкаў павінны быць вядомыя і вучням.
11. Паказчыкам падрыхтаванасці да ўрока служыць выкананне хатняй працы вучнем.
12. Паспрабуйце "прымерыць" свой урок не толькі да ўсяго класу, але і да розных вучням. Як ліквідаваць прабелы ў іх ведах, як папярэдзіць памылкі - гэта і ёсць індывідуальны падыход, без якога не дамагчыся глыбокіх і трывалых ведаў.
13. Падумайце, што заўтрашнія заняткі былі звязаны са сваёй сістэмай вывучэння той ці іншай тэмы. Хай кожны ўрок - закончаны цэлае, але ён - звяно ўсяго навучальнага і выхаваўчага працэсу.

 


                         

 

тэлфон 8(1795) 93 5 35, 8(01795) 96 7 03,

электронная пошта tanejici@uoslutsk.by,

рэгістрацыйнае пасведчанне № 6141504761 ад 16 сакавіка 2015 года

 

Секрет учительства в том, чтобы показать что вы всю жизнь знали то, о чем прочитали вчера вечером. (Славомир Врублевский)