статыстыка наведванняў
|
МЕТАДЫ НАВУЧАННЯ
Метады навучання падзяляюцца на тры групы: 1. Метады арганізацыі навукова-пазнавальнай дзейнасці: 1.1 Славесныя: расказ, лекцыя, гутарка і г.д. 1.2 Наглядныя: дэманстрацыя, ілюстрацыя. 1.3 Практычныя практыкаванні: лабараторныя досведы, працоўныя дзеянні. 1.4 Праблемна-пошукавыя. 1.5 Рэпрадуктыўныя. 1.6 Метады самастойнай вучэбнай працы школьнікаў. 2. Метады стымулявання вучэбна-пазнавальнай дзейнасці: 2.1 Метады пазнавальнай гульні. 2.2 Навучальных дыскусій. 2.3 Утварэння сітуацый поспеху ў вучобе. 2.4 Прад'яўленне навучальных патрабаванняў. 2.5 Метады заахвочвання і іншае. 3. Метады кантролю за эфектыўнасцю вучэбна-пазнавальнай дзейнасці: 3.1 Метады вуснага, пісьмовага, лабараторнага кантролю. 3.2 Індывідуальнага, франтальнага, тэматычнага кантролю. 3.3 паўрочнаму кантролю.
ПРЫНЦЫП НАВУЧАННЯ
1. Прынцып маральнасці навучання на комплекснае рашэнне задач адукацыі, выхавання і развіцця вучняў. 2. Прынцып навуковасці навучання, сувязі яго з практыкай. 3. Прынцып сістэматычнасці і паслядоўнасці ў навучанні. 4. Прынцып даступнасці. 5. Прынцып стымулявання станоўчага адносіны школьнікаў да вучэння, фарміраванне ў іх пазнавальных інтарэсаў, патрэбам да ведаў. 6. Прынцып свядомасці, актыўнасці, самастойнасці вучняў у навучанні пры кіруючай ролі педагога. 7. Прынцып аптымальнага спалучэння славесных, практычных, рэпрадуктыўных і пошукавых, а таксама іншых метадаў і прыёмаў навучання. 8. Прынцып аптымальнага спалучэння ўрочнай, пазаўрочных, а таксама общеклассных, групавых і індывідуальных формаў навучання. 9. Прынцып стварэння аптымальных умоў навучання. 10. Прынцып трываласці і дзейнасці адукацыйных і іншых вынікаў навучання.Памятка маладому настаўніку пры падрыхтоўцы да ўроку
1. Вызначце вучэбна-выхаваўчыя задачы цэлай тэмы. 2. Прадумайце, якія з іх будуць вырашацца на дадзеным ўроку, што галоўнае ў матэрыяле ўрока. 3. Вывучыце метадычныя дапаможнікі да правядзення ўрока. 4. Сур'ёзна прадумайце метадычныя задачы падручніка і магчымага спалучэння тэмы з задачамі ўрока. 5. Не забудзьцеся, што УВП ў цэлым і яго найважнейшая частка - урок, падпарадкоўваюцца аб'ектыўных законах дыдактыкі і педагагічнай псіхалогіі. 6. Вырашыце, якія ўменні і навыкі будзеце адпрацоўваць на дадзеным уроку. 7. Ці ўсё вамі адпрацавана з паўтарэння для больш глыбокага вывучэння засваення новага матэрыялу. 8. У плане выразна Адлюструйце метады, прыёмы, сродкі навучання, кампазіцыю ўрока - гэта будзе вашым творчасцю. 9. Не забудзьцеся аб міжпрадметных сувязях, аб асноўных ведах, якія з'яўляюцца стрыжневымі ў дадзеным курсе. 10. Хай арыенцірам для вас служыць абавязковы мiнiмум зместу адукацыi па прадмеце. Нормы ацэнкi ведаў, уменняў і навыкаў павінны быць вядомыя і вучням. 11. Паказчыкам падрыхтаванасці да ўрока служыць выкананне хатняй працы вучнем. 12. Паспрабуйце "прымерыць" свой урок не толькі да ўсяго класу, але і да розных вучням. Як ліквідаваць прабелы ў іх ведах, як папярэдзіць памылкі - гэта і ёсць індывідуальны падыход, без якога не дамагчыся глыбокіх і трывалых ведаў. 13. Падумайце, што заўтрашнія заняткі былі звязаны са сваёй сістэмай вывучэння той ці іншай тэмы. Хай кожны ўрок - закончаны цэлае, але ён - звяно ўсяго навучальнага і выхаваўчага працэсу.
тэлфон 8(1795) 93 5 35, 8(01795) 96 7 03,
электронная пошта tanejici@uoslutsk.by,
рэгістрацыйнае пасведчанне № 6141504761 ад 16 сакавіка 2015 года
Секрет учительства в том, чтобы показать что вы всю жизнь знали то, о чем прочитали вчера вечером. (Славомир Врублевский)
|